En hij is weer thuis - Reisverslag uit De Lier, Nederland van RIck - WaarBenJij.nu En hij is weer thuis - Reisverslag uit De Lier, Nederland van RIck - WaarBenJij.nu

En hij is weer thuis

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg RIck

18 Maart 2009 | Nederland, De Lier

Rick is er weer!

Vanmorgen zat ik om half 6 rechtop in mijn bed, ineens wakker en gelijk de vluchttijd gaan controleren.
Maar niet meer gaan slapen en ook maar snel gaan douchen, omdat het even leek, dat het vliegtuig een 3 kwartier eerder aan zou komen.
Hij is uiteindelijk om half 9 geland, omdat er door de mist minder landingscapaciteit was en we hoorden later van Rick, dat ze nog een paar rondjes boven de noordzee hadden gemaakt.

Maar toen begon het lange wachten... tot half 11.......en daar renden ze eerst voorbij het raam... gelukkig om weer terug te komen om te zwaaien. Daarna nog een bijna half uur, dat ze door de schuifdeuren heen kwamen.
Heerlijk gevoel en gezicht!

Rick heeft de superreis gehad, waar we op gehoopt hadden. Alles is zeer goed gegaan.
Zijn eigen dagboek moet hij helpen ontcijferen, maar dat hoop ik eerdaags hier ook op de site te hebben.

Hij is weer thuis, en zit in middels weer op zijn vaste plek, achter de computer. Vandaag mag het.

  • 18 Maart 2009 - 18:53

    Hanneke:

    Wat fijn voor jullie dat Rick het zo geweldig naar zijn zin heeft gehad. En natuurlijk ook voor jullie dat hij weer veilig thuis is. Misschien zie ik jullie donderdagaovnd en anders zie ik Rick maandag weer. Herken ik je nog, Rick af ben je echt in een bosneger veranderd???
    Groetjes (Juf) Hanneke

  • 19 Maart 2009 - 10:51

    Pamela:

    Hee Rick,
    Wat fijn dat je weer thuis bent. En goed om te horen/lezen dat je het zo naar je zin gehad hebt. Ik ben benieuwd naar je eigen verhalen!!

    Groetjes, Pamela

  • 19 Maart 2009 - 17:22

    Marijke:

    Ondertussen al weer ruim een dag thuis en ik weet van papa dat je heel erg veel hebt geslapen nadat je thuis bent gekomen.

    Het was dan ook een super vakantie, toch ?

    Wil je nog wel eens terug ?

    Groetjes
    Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Lier

RIck

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 15862

Voorgaande reizen:

05 Maart 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: