we hebben gechat met Rick - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van RIck - WaarBenJij.nu we hebben gechat met Rick - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van RIck - WaarBenJij.nu

we hebben gechat met Rick

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg RIck

17 Maart 2009 | Suriname, Paramaribo

Na bijna een uur wachten hebben we Rick even kunnen spreken via de hyves... wat een kwelling was dat, zeg.. Hij moest wat nog in het gastenboek schrijven en tussendoor naar ons.. en weg was hij, omdat hij maar 6 minuten mocht..

Hier een kopie van het gesprek:



Patricia zegt: (17:22) RICK!!!!!!!!!!!!!!!!
Patricia zegt: (17:23) zeg wat.. alsjeblieft!
Patricia zegt: (17:24) we staan hier met zijn drieen, te wachten tot je wat zegt...
Rick zegt: (17:24) boe
Rick zegt: (17:24) ?
Patricia zegt: (17:24) boe! hoe is het jongen!
Rick zegt: (17:24) Ja ik ben lekker bruin
Patricia zegt: (17:24) ja, dat zal wel bosneger!
Patricia zegt: (17:24) kan je ook msnen?
Rick zegt: (17:24) goed
Patricia zegt: (17:25) heb je misschien ook een webcam, dan kunnen we via de msn zien...
Rick zegt: (17:25) Ik weet niet hoe dat kan?
Rick zegt: (17:25) Ja die heb ik hier
Patricia zegt: (17:26) webmessenger.msn.com
Rick zegt: (17:26) Maar ik moet hier op de gastenboek kijken
Patricia zegt: (17:26) oke, doe dat maar eerst...
Rick zegt: (17:27) dat ga ik doen
Patricia zegt: (17:27) hehe, we zitten hier al een uur te wachten...
Patricia zegt: (17:28) er staan heel veel berichtjes op rickmwaarbenjij.nu en in je email hebben mensen ook dingen achter gelaten.
Rick zegt: (17:29) Ja weet ik maar ik heb 6min
Patricia zegt: (17:29) oke... ben je nog ziek geweest?
Patricia zegt: (17:29) en geen last meer van de wespenbeten? Pechvogel!
Rick zegt: (17:29) mam wat bedoeldt papa met SOSS?
Patricia zegt: (17:29) *cencuur*
Patricia zegt: (17:29) was je die vergeten?
Rick zegt: (17:30) Een beetje
Patricia zegt: (17:30) *we moeten er hier wel om lachen*
Rick zegt: (17:30) Ja
Rick zegt: (17:30) Nee
Patricia zegt: (17:30) en heb je nog zin om te vliegen vanavond?
Patricia zegt: (17:30) we zullen vroeg op schiphol zijn en proberen al buiten te kijken.
Rick zegt: (17:31) Ja
Patricia zegt: (17:31) en morgen nog pizza eten?
Rick zegt: (17:32) Ja of gelijk uit de Schiphol naar De Mecdonalds
Rick zegt: (17:32) ?
Patricia zegt: (17:32) oke, dat kan ook nog. Ik had papa speciaal kroketten laten halen..
Rick zegt: (17:33) is goed
Patricia zegt: (17:33) we zien het morgen wel.. heb je gisteren nog wel patat op?
Rick zegt: (17:34) Ja en dat was lekker
Patricia zegt: (17:34) dat kan ik mij wel voorstellen. wij gaan zo rijst eten..
Rick zegt: (17:34) ik heb nog 1min
Patricia zegt: (17:34) oke, rick een hele goede reis vannacht, ik hoop dat je lekker slaapt in het vliegtuig.. en een dikke kus van ons drietjes!
Rick zegt: (17:34)JES NANANA




En in het gastenboek van de reisorganisatie:

Plaats: De Lier - Gepost 17 March 2009, 17:30
Email: kloris97 [at] gmail [dot] comRick
Hoi bedankt allemaal







Korte berichtjes, maar even belangrijk voor ons allemaal, maar we kunnen er weer tegen tot morgenochtend.

Echt een gesprekje op zijn Rick's.

Over een kwartier gaat zijn terugreis beginnen... om 6 worden ze opgehaald en gaan ze naar het vliegveld toe.
Om 12 uur vanancht vertrekt het vliegtuig deze kant op, waar de verwachte aankomsttijd om 9 uur is.
Wij staan er.. en waarschijnlijk al iets eerder...








  • 17 Maart 2009 - 16:51

    Pamela:

    Wat heerlijk om hem even gesproken te hebben. Veel plezier morgen met het weerzien!!
    Pamela

  • 17 Maart 2009 - 18:12

    Opa En Oma Ter-Apel:

    Nou nog een klein rukje tot morgenochtend. Fijn om hem zo even gesproken te hebben.groetjes van ons uit Ter-ApelOpa en Oma

  • 17 Maart 2009 - 18:51

    Marijke:

    Hoi Rick,

    Ik begrijp je papa, mama en Tessa zo goed : ze missen je, jongeman!
    En het wordt weer tijd om thuis te komen :-)

    Nog een paar uur en dan sta je weer op Schiphol.

    Ik hoop voor Tessa dat ze van school vrij krijgt en mee mag naar Schiphol, want het is wel heel erg bijzonder wat jij, maar ook je zusje en je ouders hebben mogen ervaren ?

    Ik wens je een hele goed terugreis en een behouden thuiskomst...op naar de kroketten, heb ik begrepen. Smakelijk eten.

    Doeg
    Marijke


  • 17 Maart 2009 - 19:01

    Opa En Oma Denhaag:

    Al heb Rick niet veel gezegd maar je heb hem gehoord.Morgen zal je wel meer horen.groetjes opa en oma

  • 18 Maart 2009 - 10:46

    Marco:

    hey Rick zijn de kroketten al warm??

  • 18 Maart 2009 - 12:17

    Annemarie:

    Hoi Rick,
    Als alles goed verlopen is ben je nu weer lekker thuis, wat zullen ze allemaal genieten dat je er weer bent! Welkom terug, Rick. Groetjes van Annemarie

  • 18 Maart 2009 - 15:38

    Jelle:

    Hey Rick, je bent er alweer, jee wat gaat de tijd snel. Ik zie je wel weer op school
    doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

RIck

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 3581
Totaal aantal bezoekers 15866

Voorgaande reizen:

05 Maart 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: