en hij is weer terug in de bewoonde wereld - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van RIck - WaarBenJij.nu en hij is weer terug in de bewoonde wereld - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van RIck - WaarBenJij.nu

en hij is weer terug in de bewoonde wereld

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg RIck

17 Maart 2009 | Suriname, Paramaribo

Hallo!

Vannacht hebben we het laatste internet verslag gekregen van uit Surninam. Rick is weer terug in Paramaribo!

We hadden nog gehoopt, dat hij gisteravond zou bellen, maar ze waren daarvoor te laat aangekomen, omdat de weg te modderig was, zie zo het verslag.

Ook was ik blij, dat even zijn naam genoemd werd.. helaas in combinatie met wespensteken, de arme pechvogel!

Vanaf vanmiddag is hij rond half 5 online, ik verwacht zeker dan wel even met hem te msn-en of te hyven!

Nog 26 uur!

Groetjes Patricia

Ps: we hadden vannacht de laptop op de slaapkamer gezet... en wat we normaal nooit merken 's nachts, is dat ze aan de verbinding werken.
En nu schrok ik om 2 uur wakker, en was gelijk goed wakker.. geen verbinding, geen telefoon. Gelukkig had mijn mobiel dus ook geen oproep gemist. Zul je net zien!